Radio pitäs saada autoon. Hiljaisuus on kauneinta musiikkia joo, mutta en mä välttämättä sitä kauneinta tarvi, joten radio sais olla. Kummisedällä on vanhoja ylijäämäautoradioita ja lupas yhen mulle. Heppu katso johdot valmiiksi ja yks päivä menin Tempun kanssa kummisedän luo. Tää "kummi" oli ulkona ja jäin ite kans siihen, koska halusin toki olla paikalla, kun autooni kajotaan. Vihdoin työt aloitettiin ja mä ilmaisin huoleni, osaako kummi nyt varmasti laittaa ne johdot oikein. Kuulemma osaa, on niitä sen verran monta tullut elämänsä aikana laitettua. Jatkoin kysymällä, että onko myös tämmöseen autoon, ku Temppu, ja kertomalla mikä mikäkin johto on ja mihin mahdollisesti tulevat ja ainakaan niitä ei saisi enää lyhentää, kun ei niillä nytkään ole pituutta kehuttavasti ja varo vaan, ettet aiheuta sähkövikaa jne. Sit multa kysyttiin haluunko ite laittaa sen radion. No en. Mutta auttaa haluan ja olla mukana! Mun apuni ei kelvannu. Mut passitettiin sisälle (vaikka lopulta lupasinkin olla ihan hiljaa) ja ulos ei saanu tulla ennen työnvalmistumisilmoitusta. Mut täytyyhän mun huolehtia autoni hyvinvoinnista ja tietää mitä sille tehdään…

Radio saatiin laitettua paikalleen (sniif, miten se saatto onnistua ilman mua?) ja myöhemmin mä kyllä ymmärsin hyvin, miksi joillain autokorjaamoillakin on lappu seinällä, jossa näkyy miten tuntitaksa suurenee sitä mukaa paljonko auton omistaja haluaa olla auttamassa autonsa korjauksessa.

Mutku.