Nyt on takaoven lukitus saatu (kötystetty?) toimimaan, toivottavasti pelaa pidempäänkin. Mun ei vaan kai ite pitäis mennä ollenkaan paikanpäälle, kun mun autolle tehdään jotain, kun on kovin väkivaltaista touhua nuo korjaukset ja musta aina kuulostaa ja tuntuu siltä, että auto menee vaan entistä enemmän hajalle. Mä vaan haluan tietää, mitä mun autolle tehdään ja se selviää parhaiten olemalla mukana. Toi keskuslukkokin muuten on ihan turhaa, kun suurimmaksi osaksi ajelen yksin, niin riittäis hyvin, että vaan kuskin ovi aukeis ja sitte muut sais jos haluu auki kerralla (kun lukituksessa muutenki on useita toimintoja, niin miksei sit tollasta?). Ihan turhaa osien kulumista kaikkien aueta kerralla, ku yhtä ovea vaan käytetään. Tietenkin jossain tilanteissa kätevää, mutta ei mulle (paitsi ostoksilla).


Tuli luettua Jekun käyttöohjeki läpi ja löyty pari sellasta toimintoa, joiden olemassaolosta en oo tiennykään.