Tyhmä auto. Tositosi tyhmä auto. Mut tämän siitä saa, kun ei auta autoansa pitämään peräänsä puhtaana, vaikka se kaiken muun puhdistaa itsekseen. Nyt se sit kostaantui, kun Jekku yritti haukata palan mun kädestä. Ranteesta alaspäin oli sen yritys, mutta koviten haukkaisi keskisormesta. Ihan, kun mä useinkin näyttelisin sille keskisormea, mutta en koskaan! Ei oo montaa päivää, kun mä viimeks kehuin sitä ovien avaamisesta kaukokäskyllä ja parina päivänä oon jälleen ihastellut sen itsepuhdistuvuutta. Sitä perää Jekku ei tosin siis saa itse pidettyä puhtaana ja se olis mun heiniä, mutta kun ei oo tullu pestyä sitä. Monena päivänä kyllä oon jo katsellut, et perä kipeästi kaipais puhdistusta.

Vai johtuuks tää siitä, että en oo käyttänyt Jekkua tarkastuksessa, vaikka se airbagin merkkivalo palaa?

Tai ehkä Jekku ei olekaan suoraan vihainen mulle, vaan siitä, että sen varusteita aiottiin käyttää halventavaan vessanpöntön korjaamiseen ja yritti vaan estää sen. Tuo hyökkäys kun tapahtui ottaessani takaluukusta sitä kesällä ostamaani selviytymispakkausta edellämainittua käyttöä varten. Onneksi Jekku ei sentään yrittänyt tehdä musta päätöntä tai jopa ylävartalotonta, vaan irrotti kaasujousensa "mutterista" juuri sillä hetkellä, että kädestä nappasi mua kiinni.

Mutta se sattui! Teki tosi kipeää. Kämmenselkään tuli nirhama, jota särkee ja keskisormi on nivelen kohtaa jäykkä ja liikuttaminen sattuu, peukalokaan ei tunnu ihan normaalilta. En taatusti pese sitä perää ainakaan viikkoon!